Op weg naar Sale

19 april 2015 - Sale, Australië

Om 10 weer op pad. Ruim 3 kwartier erover om Melbourne te verlaten. Na een stukje snelweg de binnen weggetjes genomen.

Bij Loch koffiepauze. Een artistiek dorp met een hippy camping. Het zag er zeer primitief uit. En we waren blij met de voorziening in de camper voor koffie/thee.

We reden verder door een glooiend landschap. Bij Foster een mooi uitzicht over het landschap en het meer. Hier heerlijk gelunched met tapenade van de markt gister. (Hadden de koks gister gekocht.)

Bij Sale een camping op gezocht. Naar Sale hadden we een weg op palen daar de wetlands. Hier ook een mooie wandelroute over planken.

Op de camping liepen ibissen rond. Leuke kleine camping. 's avonds genoten we weer van het eten van onze privé koks.

1. Lucie:
    20 april 2015
    He luitjes, gaat goed he heerlyk zo twee koks aan boord hihi,,
    ja Melbourne is een grote stad
    zwarte en rode ibissen mooi vogels zyn dat he leuk jetje doe iedereen de groetjes en geniet ze xxxxxxxxook de groeten van stan
  2. I de Muijnck:
    20 april 2015
    Wat een luxe privé koks aan boord, wat een weelde met een camper trekken, ga zo door maar kom ook wel terug.