Op weg naar Sydney

22 april 2015 - Sydney, Australië

Het heeft de hele nacht geregend en gewaaid. Het beekje op de camping is een kolkende rivier geworden.

De laatste etappe samen rijden we vandaag. Onderweg overgelopen rivieren. Weilanden staan blank en water op de weg op sommige plekken. En zelfs omgewaaide bomen. De Sea Cliff Bridge in de regen gefotografeerd en gefilmd. Bij Sydney werd de regen iets minder.

Ger en ik zijn bij het Hotel afgezet. Sonny en Lianne zoeken camping in de buurt en komen met bus/trein naar Sydney.

's Middags kennis gemaakt met Darren, waar Ger meewerkt de komende dagen. De Kaartjes voor de voorstelling kregen we ook al mee. Het komt allemaal bekend voor. 3 jaar geleden de Backstage tour gehad en toen wisten we niet dat Ger er ook echt ging werken.

Vanavond uit eten en naar Ballet voorstelling in Het Opera House. Als afsluiting en voor Ger zijn verjaardag alvast. Het hotel is erg luxe, we gaan genieten.

1. I de Muijnck:
    22 april 2015
    Wel ja een luxe hotel en naar de opera, je doet maar.
    Leuk dat de kids ook nog mee genieten maak er nog een feest van.
  2. Ger Bouwhuis:
    23 april 2015
    Ja het was bekend terrein en leuk om te zien, en de laatste Giselle gezien het decor lijkt erg op onze reis versie om dat het toneel niet zo groot is. Ze zien daar nu al een probleem hoe de droom Decor daar gaat passen, we hebben twee versies bij ons dus zal het wel lukken.
  3. Joke:
    23 april 2015
    Nou dat lukt je wel veel succes xxxx