Sydney eerste dagen

23 april 2015 - Sydney, Australië

Gister bij Machiatto gegeten. De kinderen trakteerde voor Ger zijn verjaardag en als dank voor de reis. Ger en Sonny namen de vleesschotel. Net als 3 jaar geleden smaakte het weer heerlijk. Lianne en ik namen een pizza.  Tussendoor werden de kadootjes aan Ger uitgedeeld voor zijn verjaardag. Als toetje verschillende taartjes genomen en van elkaar geproefd. Het was een verwennerij.

Met taxi naar het Opera House. Daar genoten van de voorstelling Gizelle. Voor Lianne de 1e keer dat ze naar ballet voorstelling was. Ze voelde zich wel wat undressed in spijkerbroek en T-shirt. Vele liepen in gala kleding.

Na de voorstelling gingen wij richting Hotel en de kids naar de camping. Verschil moet er wezen.

De volgende ochtend konden we met zijn 2 nog even op pad voordat Ger moest werken. Na het ontbijt richting de brug op gelopen om van het mooie uitzicht te genieten. Het was eindelijk mooi weer geworden.

Na de brug zijn we de Rocks in gegaan. De oude havenwijk, waar nu leuke boetiekjes en restaurantjes in zitten. Hierna ging Ger richting het Opera House en ik richting Hotel om te chillen. Toen ik na de thee de stad in wilde liep Ger mij tegemoet. Hij was al klaar met werken.

Samen de bus genomen naar de Chinese tuin. Door rondgelopen en van Chinese thee genoten.

Er waren ook vele dieren in de tuin. Hagedissen, leguaan, ibis, kleine papegaaien en Australische merels.

Na de tuin zijn we de winkelstraat ingedoken en terug naar Hotel gelopen.

Ger is via Facebook, app en telefoon door vele vrienden en familie gefeliciteerd vandaag. Sonny en Lianne zongen hem toe via de app. Zo was hij toch jarig vandaag ook al zat hij aan de andere kant van de wereld.

's Avonds bij de havenkom Opera Quays uit eten geweest.

Ger heeft genoten van zijn verjaardag.

1. Joke:
    23 april 2015
    Dat is een fijne dag toch xxxx
  2. I de Muijnck:
    23 april 2015
    Toch nog feest gehad, en zo hoort het.
    Genieten van een mooi hotel en dan kort werken en uitgaan, het kan niet op.
    Geniet en knuffel van ons voor allemaal
  3. Jefrey:
    23 april 2015
    Hoi Ger, het is daar natuurlijk al de volgende dag, maar toch van harte gefeliciteerd namens ons!