12 Apostles, Tree topwalk en watervallen

14 april 2015 - Wye River, Australië

Voor zonsopkomst al op en ingepakt om de zonsopgang bij de 12 Apostelen mee te maken. Door de vele bewolking helaas geen mooi ochtendgloren. Op de parkeerplaats ontbeten voordat we verder op stap gingen naar Otway Fly Treetopwalk.  Via verhoogde boardwalks liep je tussen de boom toppen door op soms 30 meter hoogte. Veel vogels te horen en te zien. Moeilijk om voor camera vast te leggen. Ook veel varens gezien (Majorie). Het bos hier is een klein regenwoud en erg vochtig. Na de wandeling trek in de lunch. Kip ananas salade door de koks vers bereid, Heerlijk.

Iets verderop de 2e wandeling gemaakt naar triple falls. Eerst flink stuk naar beneden  en toen weer met trappetjes naar boven. Op 2/3 van de wandeling kwamen we de waterval tegen. Hij splitst zich in 3en, vandaar de naam.  Ook hier weer veel vogels gezien. Het vogelbekdier leeft hier ook, maar niet gevonden.

Na deze wandelingen waren we moe en gingen richting camping. Via een smalle slalom weg van 40 km richting kust gereden. We zijn aardig door elkaar geschud.

Om 16.00 waren we op de camping, mooi gelegen bij het strand.

1. Lianne:
    14 april 2015
    Achterin de auto liggen we steeds bij elkaar op schoot of de bestek lade komt naar beneden vallen! Lachen doen we zeker!
  2. I de Muijnck:
    14 april 2015
    Wat prachtig wat je allemaal meemaken, hier is het mooi weer 20 gr, morgen nog hoger en dan weer naar beneden.
    je leren elkaar wel goed kennen, is altijd positief.
    nog veel avontuur en lol.